Γλυκά Χαμηλής Περιεκτικότητας Σε Υδατάνθρακες

Εάν είστε ένας ενθουσιώδης υποστηρικτής της χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, έχετε δοκιμάσει μερικές από αυτές τις νόστιμες χαμηλές σε υδατάνθρακες ράβδους, καραμέλες ή ίσως ακόμη και να σπάσει και να ψήνουν ένα ψωμί που είναι πραγματικά εύκολο να φτιάξετε και να δοκιμάσετε ψωμί μπανάνας με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες.

Καθαροί Υδατάνθρακες

Και αφού έχετε πάρει το κεφάλι σας γύρω από την έννοια των «καθαροί υδατάνθρακες», ίσως εξακολουθείτε να αναρωτιέστε ποιες είναι αυτές οι γλυκαντικές ουσίες που αναγράφονται στις ετικέτες, όπως η μαννιτόλη, η μαλτιτόλη, η σορβιτόλη και άλλοι, και πώς ταιριάζουν στο Atkins, Protein Power, South Παραλία ή άλλες δίαιτες.

Γνωστές ως αλκοόλες σακχάρων, αυτά και άλλα γλυκαντικά χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες εμφανίζονται ολοένα και περισσότερο σε προϊόντα διατροφής. Και συνήθως μπορείτε να βρείτε αρκετούς τύπους σε χαμηλές ποσότητες υδατανθράκων.

Γλυκαντικά

Αν και δεν είναι όλα αποτελεσματικά σε γλυκαντικά χαμηλής θερμιδικής αξίας (0,5 έως 3,0 θερμίδες ανά γραμμάριο), είναι γενικά πολύ πιο γλυκά από τη ζάχαρη, γεγονός που επιτρέπει ακόμη και τα προϊόντα υψηλότερων θερμίδων ανά γραμμάριο να ταξινομούνται ως γλυκαντικά χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Ο λόγος για τον οποίο θα δείτε έναν αριθμό από αυτές στις χαμηλές σοκολάτες σας, για παράδειγμα, είναι απλή. Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση. Οι τεχνολόγοι τροφίμων έχουν διαπιστώσει ότι διάφοροι συνδυασμοί γλυκαντικών μπορούν να έχουν καλύτερη γεύση σε ορισμένα τρόφιμα και λιγότερα παράπονα από τους πελάτες, παρά όταν χρησιμοποιούν μόνο έναν τύπο.

Για παράδειγμα, εάν κάνετε μαϊντανό, θέλετε ένα γλυκαντικό που μπορεί να αντέξει στη ζέστη ενός φούρνου. Αλλά αν δεν σας δώσει την υφή ή την «αίσθηση του στόματος» που περιμένετε, τότε δεν θα είναι δημοφιλής, ανεξάρτητα από το πόσο χαμηλή είναι η καταμέτρηση των υδατανθράκων.

Εάν κάνατε ένα επιδόρπιο με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες ή παγωτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, θα θέλατε να είναι γλυκό όταν είναι κρύο. Έτσι, η κατώτατη γραμμή είναι η γεύση.

Λιπαρά και πρωτεΐνες 

Δεδομένης της πρόσφατης προσοχής στις αντικαταστάσεις λίπους που βασίζονται σε πρωτεΐνες, οι οποίες έχουν μεγάλες δυνατότητες χρήσης σε όλα τα τρόφιμα εκτός από τα τηγανητά, είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι σύντομα θα έρθουν σύντομα νέα και νόστιμα λιπαρά, χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.

Και αυτό έχει φέρει μερικές περίεργες ανησυχίες, όπως η ιδέα ότι αν δεν είμαστε προστατευμένοι από τον εαυτό μας με την απαγόρευση αυτών των τροφών, θα μπορούσαμε να λιμοκτονήσουμε καταναλώνοντας λίγες θερμίδες από αυτά τα χαμηλά και χωρίς θερμίδες επιδόρπια και σνακ.

Αλλά μετά από να κοιτάξω μερικούς από τους αγοραστές που είδα σε ένα πρόσφατο ταξίδι στο παντοπωλείο μου, το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ ήταν πού είναι η συνταγή cheesecake μου με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *