Ασκήσεις Για Να Κάψετε Το Λίπος!

Θα εκπλαγείτε ευχάριστα! Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι για να χάσετε βάρος πρέπει να κάνετε έντονη άσκηση, συνεχώς, και πολλά από αυτό!

Λοιπόν, μαντέψετε! Δεν είναι αλήθεια!

Ξέρω ότι σκέφτεστε; Αυτό είναι τρελό! Δεν έχει νόημα! Σκέφτηκα το ίδιο πράγμα, όταν το άκουσα για πρώτη φορά. Αλλά όλα καταλήγουν στην κατανόηση του πώς λειτουργεί το σώμα σας.

Με την άσκηση 20 λεπτά την ημέρα κατά μέσο όρο, μπορείτε να μειώσετε την επιθυμία σας για τα εσφαλμένα είδη τροφών που προκύπτουν από την ζωή σας. Ας εξερευνήσουμε αυτή την έννοια του πώς λειτουργεί πραγματικά το σώμα!

Το σώμα σας έχει δύο τρόπους για να δημιουργήσει ενέργεια. Μπορεί να μετατρέψει το λίπος σε ενέργεια ή να μετατρέψει το σάκχαρο του αίματος, τη γλυκόζη σε ενέργεια. Αλλά δεν μπορεί να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα. Ανά πάσα στιγμή, το σώμα σας είτε καίει λίπος, είτε ζάχαρη στο αίμα.

Όταν η ζήτηση ενέργειας είναι χαμηλή, το σώμα σας καίει λίπος. Όταν περπατάτε, εργάζεστε στο γραφείο σας, οδηγείτε αυτοκίνητο και ακόμα κοιμάστε – η ζήτηση για ενέργεια είναι χαμηλή, οπότε το σώμα καίει λίπος όπως ακριβώς και με τις σταγόνες Eco Slim. Αλλά μόλις τα επίπεδα δραστηριότητάς σας αυξηθούν – το σώμα σας μετατρέπεται σε σακχαρώδη αίμα, αφού το λίπος δεν μπορεί να μετατραπεί σε ενέργεια αρκετά γρήγορα.

Ας δούμε ένα παράδειγμα. Περπατάτε στο δρόμο προς την στάση του λεωφορείου (καίτε λίπος) και βλέπετε το λεωφορείο να ξεκινάει να κλείνει τα παράθυρα και είναι έτοιμο να φύγει. Αρχίζετε να τρέχετε – και πολύ γρήγορα ο ρυθμός της καρδιάς σας και η αναπνοή σας θα αυξηθεί και το σώμα σας θα αρχίσει να καίει τη γλυκόζη του αίματος αντί για το λίπος.

Η σταθερή άσκηση απαιτεί από το σώμα σας να κάψει το σάκχαρο του αίματος, αντί του λίπους. Ουάου! Αυτό είναι σημαντικό, έτσι δεν είναι;

Αυτοί οι τύποι έντονων ασκήσεων είναι εξαιρετικές για το καρδιά, τους πνεύμονες και την κυκλοφορία, και ίσως θελήσετε να τις κάνετε μετά την απώλεια βάρους. Μέχρι τότε, δοκιμάστε την αναερόβια άσκηση που δεν αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σας. Δοκιμάστε τις μακρινές, αργές περιπάτους, επειδή καίγονται λίπος ενώ περπατάτε – αλλά ως πρόσθετη παροχή, συνηθίζετε το σώμα σας για να καίτε το λίπος, ανοίγοντας λίπος καύσης, κάνοντας θερμίδες και οικοδομώντας μυς

Η άρση βαρών είναι μια άλλη μεγάλη άσκηση για την απώλεια βάρους. Θα χτίσει μυϊκούς ιστούς και θα κάψει τα λίπη. Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Όσο περισσότεροι μύες έχετε το πιο λίπος το σώμα σας καίει κάθε μέρα. Μην ενοχλείτε – μιλώ εύκολη ανύψωση βάρους, όπως με βάρος 5 ή 10 κιλών, και περιορίστε το σε περίπου 20 λεπτά την ημέρα, κάθε δεύτερη μέρα. Εναλλακτική πεζοπορία και ανύψωση βάρους κατά τη διάρκεια της εβδομάδας – πάρτε την Κυριακή.

Είναι πραγματικά τόσο απλό! Ξεκινήστε το πρόγραμμα  με μια εύκολη βόλτα. Ξεκινήστε με 5 λεπτά έξω, και έπειτα επιστρέψτε. Με το πέρασμα του χρόνου να αυξηθεί σε 10 λεπτά έξω, και στη συνέχεια να επιστρέψει; τότε 15, στη συνέχεια 20 λεπτά έξω και 20 λεπτά πίσω – 40 λεπτά συνολικά κάθε δεύτερη μέρα. Στη συνέχεια, μείνετε συνεπείς!

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με την επίπονη άσκηση είναι ότι οι άνθρωποι τραυματίζονται μερικές φορές νωρίς στο πρόγραμμα, και τότε αυτό είναι το τέλος του! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ξεκινήσετε με ελαφρές προπονήσεις. Και μόλις το ξεκινήσετε, το κάνετε με συνέπεια.

Αυτό το εύκολο πρόγραμμα άσκησης σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα διατροφής, ενημέρωσης και προσωπικής καθοδήγησης μπορεί να είναι μόνο το εισιτήριό σας, για να απαλλαγείτε από αυτά τα ανεπιθύμητα κιλά για πάντα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *